Είσαι Ψυχολόγος / Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας και Επιθυμείς να Προσφέρεις Εθελοντικά;
Τι είναι το milamou.gr
Το milamou.gr είναι μια πλατφόρμα που φέρνει σε επαφή άτομα που χρειάζονται ψυχολογική στήριξη με εθελοντές επαγγελματίες ψυχολόγους και συμβούλους ψυχικής υγείας που επιθυμούν να βοηθήσουν ανιδιοτελώς.
Οι χρήστες της πλατφόρμας μπορούν να κλείνουν ηλεκτρονικά ραντεβού και να επικοινωνήσουν ανώνυμα και δωρεάν με έναν εθελοντή επαγγελματία.
Η πρωτοβουλία
Το milamou.gr δημιουργήθηκε κατά την περίοδο της καραντίνας ως πρωτοβουλία του Μίλτου Καμπουρίδη, του Σάκη Τανιμανίδη και της Ντεμήλιας Καμπουρίδη με σκοπό την παροχή ψυχολογικής στήριξης από εθελοντές επαγγελματίες ψυχολόγους προς όσους έχουν ανάγκη.
Πώς Λειτουργεί
Οι χρήστες της πλατφόρμας θα έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν online ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα.
Η επιλογή ψυχολόγου / συμβούλου ψυχικής υγείας γίνεται τυχαία από το σύστημα με έναν από τους επαγγελματίες που έχουν δηλώσει ότι θα είναι διαθέσιμοι τη συγκεκριμένη στιγμή. H διάρκεια της συνεδρίας θα είναι μέχρι 25 λεπτά.
Ο χρήστης δηλώνει ακολούθως ένα ψευδώνυμο ή όνομα (μπορεί να παραμείνει ανώνυμος), το τηλέφωνό του και τον τρόπο επικοινωνίας με τον οποίο επιθυμεί να επικοινωνήσει ο επαγγελματίας μαζί του:
- Τηλέφωνο
- Viber
Η επιβεβαίωση του ραντεβού γίνεται από το σύστημα προς το χρήστη και τον εθελοντή.
Ο χρήστης θα έχει την επιλογή να κλείσει ραντεβού με τον ίδιο εθελοντή την επόμενη φορά που θα θελήσει να μιλήσει με κάποιον μέσα από το milamou.gr .
Οι Εθελοντές Ψυχολόγοι
Οι επαγγελματίες ψυχολόγοι και σύμβουλοι ψυχικής υγείας που επιθυμούν να προσφέρουν εθελοντικά και ανιδιοτελώς υποστήριξη & συμβουλευτική, μπορούν να δηλώνουν το ενδιαφέρον τους σε αυτή τη φόρμα.
Κατόπιν ελέγχου της αίτησής τους θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν τις ημέρες και ώρες που επιθυμούν να συμμετέχουν στην πρωτοβουλία του milamou.gr.
Αφού επιλέξουν τη διαθεσιμότητά τους, θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις για τα online ραντεβού τους με τους χρήστες της πλατφόρμας και θα καλούν online (μέσω WhatsApp ή Viber) ή τηλεφωνικά τους χρήστες την ώρα του ραντεβού τους για να ολοκληρώσουν τη συνεδρία τους.